Jump to content
Sign in to follow this  
Bartek

Regulamin Forum

Recommended Posts

Regulamin Forum

 

 

§1. Postanowienia Wstępne.

 

1. Administracja ma zawsze rację. 

2. Rejestrując się na forum akceptujesz regulamin, politykę prywatności oraz standardy społeczności.

3. Każdy użytkownik może utworzyć tylko jedno konto na forum i tylko on może z niego korzystać.  

4. Zakaz publikowania danych osobowych innych użytkowników bez ich zgody na forum jak i serwerach.

5. Zakaz reklamowania konkurencyjnych stron.

6. Zakaz podszywania się pod inne osoby.

7. Zakaz jakiejkolwiek próby szkody na rzecz serwerów lub forum.

8. Każdy użytkownik indywidualnie ponosi odpowiedzialność za publikację swoich treści.

9. Nie ponosimy odpowiedzialności za błędne działanie forum lub serwerów i za szkody wywołane działaniem portalu. 

10. Każdy użytkownik ma obowiązek znać wszystkie regulaminy na forum. 

11. Nie znajomość regulaminów na forum nie zwalnia z ich przestrzegania.

 

§2. Nick.

 

1. Zakaz używania zastrzeżonych znaków bądź znaków handlowych w nicku.

2. Zakaz używania wulgarnych/rasistowskich/prowokujących nicków.

 

§3. Avatar.

 

1. Zakaz używania wulgarnych/rasistowskich/pornograficznych/prowokujących itp. avatarów.

 

§4. Sygnatura.

 

1. Zakaz używania wulgarnych/rasistowskich/pornograficznych/prowokujących itp. sygnatur.

2. Maksymalna ilość znaków w sygnaturze to 255.

 

§5. Kultura.

 

1. Zakaz obrażania użytkowników oraz administracji.

2. Zakaz obrażania rodziny kogokolwiek na forum. 

3. Groźby w pw na forum będą surowo karane.

4. Zakaz prowokowania administracji jak i użytkowników. 

 

§6. Punkty reputacji. 

 

1. Zakaz nabijania w sztuczny sposób pozytywnej ilości punktów reputacji. 

2. Zakaz nadawania ujemnej reputacji innym użytkownikom bez powodu. 

3. Dodając komuś reputacje na profilu staramy się opisać za co on ją dostał. 

 

§7. Posty i tematy.

 

1. Nazwy tematów muszą dokładnie określać czego będzie dotyczył dany temat.

2. Nie spamimy w tematach. Staraj się edytować swoje posty.

3. Posty/tematy piszemy w odpowiednich działach.

4. Proszę nie powtarzać tematów, które już istnieją na forum. 

5. Staramy się pisać z poprawną polszczyzną z polskimi znakami, pamiętając o zasadach gramatyki i poprawnej składni.

6. Kopiując nieswoje tematy podajemy na dole informacje do źródła tematu. 

 

§8. Dział rekrutacji.

 

1. W podaniach o admina mogą wypowiadać się tylko osoby, które grają na danym serwerze i miały przyjemność poznać osobę ubiegającą się o admina.

2. Podając swoją opinię trzeba również podać trzy powody, które są na Tak lub na Nie w podaniu. 

3. Można maksymalnie napisać jedno podanie raz na dwa tygodnie. 

 

§9. Dział odwołań.

 

1. Prośby o UB mają być podane według wzoru oraz w całości wypełnione. 

2. Wypowiadanie się osób nie wnoszących nic do tematów UB będzie karane. 

 

§10. Dział skarg na graczy/adminów.

 

1. Skargi na graczy/adminów mają być podane według wzoru oraz w całości wypełnione. 

2. Wypowiadanie się osób nie wnoszących nic do tematów skarg będzie karane. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...