Jump to content
kvbs

[Admin SURF] Kvbs

Recommended Posts

Posted (edited)

Nick: Kvbs

Imię: Kuba

Byłeś już wcześniej adminem: nie 

Link do steam: https://steamcommunity.com/id/kvbs_/

Link do HLstatsx: https://hlstatsx.13dzielnica.pl/surf/hlstats.php?mode=playerinfo&player=5388

Czy znasz regulamin serwera: tak

Czy znasz regulamin forum: tak

Czy posiadasz mikrofon: tak

Czy dołączyłeś do grupy 13dzielnica.pl: tak

Czy potrafisz rozpisywać demka: tak

Czy potrafisz obsługiwać SourceBans: jeszcze nie ale to zmienię 

Parę zdań o sobie oraz o tym, dlaczego chcesz zostać adminem:

Siema, jestem kuba mam 16 lat pochodzę z województwa Śląskiego jestem w 2 klasie technikum na kierunku Technik Elektryk
interesuje się informatyką oraz e-sportem. W wolnym czasie spotykam się z dziewczyną i znajomymi gram w różne gierki jak i również na surfie. Widzę czasami braki kultury u niektórych graczy najczęściej gdy nie ma żadnego admina chciałbym zostać adminem, żeby pilnować porządku i rozwijać serwer.

Edited by kvbs
  • Lubie To 4

Siemka, Jestem na tak.

Kvbs gra u nas od niedawna lecz pokazał mi sie z bardzo dobrej strony, siedze z nim na ts3 i widze jego zaangażowanie w utrzymanie porządku poprzez zgłaszanie osób łamiących regulamin mi na pw. Ogolnie dobra osoba na te stanowisko lecz jest jeden minus, a dokładniej pare obraźliwych słów na czacie. Czas jak najbardziej na plus oraz widać, że Mu zależy. (ciekawy temat na forum).

Dałbym Mu szanse.

• Lubie To 2
  • Dzięki 1

Posted (edited)