kvbs 21 Posted March 30 (edited) Nick: Kvbs Imię: Kuba Wiek: 17 (Rocznikowo) Byłeś już wcześniej adminem: nie Link do steam: https://steamcommunity.com/id/kvbs_/ Link do HLstatsx: https://hlstatsx.13dzielnica.pl/surf/hlstats.php?mode=playerinfo&player=5388 Czy znasz regulamin serwera: tak Czy znasz regulamin forum: tak Czy posiadasz mikrofon: tak Czy dołączyłeś do grupy 13dzielnica.pl: tak Czy potrafisz rozpisywać demka: tak Czy potrafisz obsługiwać SourceBans: jeszcze nie ale to zmienię Parę zdań o sobie oraz o tym, dlaczego chcesz zostać adminem: Siema, jestem kuba mam 16 lat pochodzę z województwa Śląskiego jestem w 2 klasie technikum na kierunku Technik Elektryk interesuje się informatyką oraz e-sportem. W wolnym czasie spotykam się z dziewczyną i znajomymi gram w różne gierki jak i również na surfie. Widzę czasami braki kultury u niektórych graczy najczęściej gdy nie ma żadnego admina chciałbym zostać adminem, żeby pilnować porządku i rozwijać serwer. Edited March 30 by kvbs 4 Share this post Link to post Share on other sites
★ Bartek 255 Posted March 30 Czy skopiowanie wzoru na admina jest aż tak skomplikowane, że musiałeś zmieniać czcionkę i kolory na oczojebne? Edytuj to. 2 Share this post Link to post Share on other sites
Scroll 3 Posted March 30 Jestem na tak +Miły +Pomocny +Zna regulamin +Aktywność 3 Share this post Link to post Share on other sites
★ Bartek 255 Posted March 30 (edited) W wolnej chwili wyraźcie swoją opinię na temat kandydata. @Heroes @Dertg1 @wixxer @hey @Yxng_Akkio @CarRy @Kendi @consil Edited March 30 by Bartek 2 Share this post Link to post Share on other sites