jan 0 Posted February 14 (edited) Wzór: Nick: /sæd/ jan Imię: Jan Wiek: 18 Byłeś już wcześniej adminem: Tak Link do steam: https://steamcommunity.com/id/janekk_/ Link do HLstatsx: https://hlstatsx.13dzielnica.pl/surf/hlstats.php?mode=playerinfo&player=587 Czy znasz regulamin serwera: Tak Czy znasz regulamin forum: Tak Czy posiadasz mikrofon: Tak Czy dołączyłeś do grupy 13dzielnica.pl: Tak Czy potrafisz rozpisywać demka: Tak Czy potrafisz obsługiwać SourceBans: Tak Parę zdań o sobie oraz o tym, dlaczego chcesz zostać adminem: No jestem jan, interesuje się informatyką (głównie programowaniem) i często lubię wejść na waszego surfa pograć trochę, bo jest mało polskich serwerów nospread, na których gra stała liczba graczy. Adminem chciałbym zostać, by móc po prostu moderować chat głosowy i ewentualnie blokować cheaterów, bo już parę razy trafiłem na ewidentnego spinbota. Edited February 14 by jan Share this post Link to post Share on other sites
consil 3 Posted February 14 Jestem za okresem próbnym. + ogarnięty + był adminem na dużej ilości serwerów + stara się ostrzegać graczy i im pomagać - czas, który można nadrobić ; D 1 Share this post Link to post Share on other sites
★ Bartek 185 Posted February 14 @jan Kiedy i gdzie ostatni raz byłeś adminem? Na jakiej sieci? Share this post Link to post Share on other sites
jan 0 Posted February 14 max-play przez ponad rok, zrezygnowałem prawie rok temu ze względu na przerwę od cs'a Share this post Link to post Share on other sites
★ Bartek 185 Posted February 14 Ja jestem na NIE. - Świeży gracz. Grasz u nas od 03.02.2021r. - Na 10 spędzonych u nas dni masz zaledwie 3.5h. Bardzo słaby wynik. - Słabo rozpisane podanie. Jak dla mnie powinieneś u nas dłużej posiedzieć, dać się poznać i dopiero wtedy napisać podanie. Share this post Link to post Share on other sites