Jump to content

TERRORMACHINE528

Members
  • Content Count

    104
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

TERRORMACHINE528 last won the day on August 26 2018

TERRORMACHINE528 had the most liked content!

Community Reputation

6 Neutral

6 Followers

About TERRORMACHINE528

  • Rank
    Member
  • Birthday 07/04/1992

Converted

  • Lokalizacja
    Dąbrowa Górnicza
  • SteamID
    Coaching CS:GO
  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

153 profile views
  1. TERRORMACHINE528

    Ban?

    Twój nick: TERRORMACHINE528 Link do twojego HlstatsX: https://hlstatsx.13dzielnica.pl/awp/hlstats.php?mode=playerinfo&player=4194 Link do bana z SourceBans: https://sourcebans.13dzielnica.pl/index.php?p=banlist&advSearch=STEAM_1:0:40620785&advType=steamid&Submit Nick admina banującego: - Data i godzina: 27-07-19 17:36 Mapa: awp_lego_2_shooutout_13 Serwer: AWP ONLY Opis zdarzenia: Skakałem sobie na spacji i od razu ban, dobry autoplugin.
  2. Proszę admina Flamed, o wyjaśnienie bana. Gracz: MORDOR OF SHADOW Steam ID: STEAM_1:0:420576198 Nadano: 23-01-18 20:30 Długość: Permanent Powód: Ignoring Admins Zbanowany przez: Flamed Zbanowany na: [PL] Legend of SURF @ ...
  3. Popracuj nad swoim zachowaniem na serwerze.
  4. Ban i tak minął. Nie można wejść podczas trwania bana. Więc w sumie sprawa wyjaśniona.
  5. Zastosuj się do wzoru.
  6. Na sam początek jest takie coś jak wzór danego działu, więc się do niego zastosuj.
  7. Podaj jeszcze źródło używając opcji edytuj.
  8. W tym poradniku wytłumaczę jak poprawnie przystosować płynność gry do swojego sprzętu. Na początek trochę teorii. Może wszyscy tego nie wiedzą, ale klatki na sekundę określamy przez jednostkę wartości oraz czasu. Dlatego przyjmijmy sobie teraz taką zasadę: 1 Klatka na sekundę w grze - 1 Herc na monitorze. Czyli w ciągu jednej sekundy, karta graficzna wygeneruje nam 1 klatkę na sekundę, którą wyświetli nam poprawnie. Stała wartość częstotliwości obrazu natywnej dla większości użytkowników monitorów oraz laptopów wynosi zazwyczaj 60 Hz. Co to oznacza. W ciągu 1 sekundy, Nasza karta graficzna wygeneruje 60 klatek na sekundę, które może nam wyświetlić monitor. Pamiętajmy, iż silnik Counter-Strike nie czyta Naszej ostatniej klatki, dlatego wartości FPS, które będą nam potrzebne to komenda: fps_max 61 Takim sposobem uzyskamy najlepszą płynność i wydajność obrazu. Lecz, od pewnego poziomu częstotliwości obrazu, nie wpływa to negatywnie na rozgrywkę: -freq 75 Ustawienia monitora dla 75,100,120,144 czy 240 Hz przy wyższych ustawieniach FPS nie ukazuję zjawiska tearingu w grze. Im więcej FPS powyżej wartości 60 Hz sprawia, że "drop" FPS nie zacznie Nam psuć płynności gry pod warunkiem, że utrzymamy: - 75 Hz - min, 75 FPS - 100 Hz - min. 100 FPS - 120 Hz - min. 120 FPS - 144 Hz - min. 144 FPS I tak dalej. Ale jak sprawdzić na coś stać Nasz monitor?: - W świecie Counter-Strike od zawsze dominowała rozdzielczość w skalowaniu 4:3 Jest to stała proporcja ekranu, dla większość graczy, lecz zdarzają się ustawienia 16:10 bądź 16:9 Monitory LCD w większości w rozdzielczości natywnej, czyli zazwyczaj 16:9 potrafią wykrzesać jedynie 60 Hz. Natomiast monitory LCD w proporcji 4:3 mogą uzyskać aż 75 Hz. 60 Hz vs 75 Hz czy to dużo daje? Oczywiście, że tak. Zmiana w płynności miażdży dotychczasowego użytkownika tej częstotliwości obrazu. Różnice widać gołym okiem. Jak sprawdzić? Przechodzimy do ustawień ekranu, zmieniamy rozdzielczość na proporcję z 4:3, powiedzmy 1280x960 bądź 1024x768 A następnie przechodzimy do zaawansowanych ustawień monitora i szukamy pola taktowanie zazwyczaj. Są tam podane wartości Hz, które możemy zastosować. Jeżeli Nasz monitor obsługuję 75 Hz, wtedy w parametrach startowych steam dopisujemy: -freq 75 bądź -refresh 75
×
×
  • Create New...